Filizx1 Kızlar kızlar bi günde tam 40 tane yeşil zeytin yedim 🥺 günde 3 defa kahvaltı yaptığım için tutamıyorum kendimi bi anda yiyorum o kadar 🥲
AUmmu Filizx1 bende siyah zeytin bağımlısı oldum , hamile degilken severdim ama bu kadar cok yemezdim. Kayin pederim geçen almis 1 kilo yarim kiloya yakin yemisimdir, leblebi gibi atiyorum ağızıma 😀
dml33 Filizx1 bnde ilk hamjleliktr çok yardm siyah yeşil ne bulursam kavanozu kavanozu yariya indiirirdm 😅şuan kızım zeytin canavari asiri sevio bu hamilelikte yiyemiyorum mesela midem yanio yiyince
Villanelle Yeşil zeytin ekşi olduğu için içindeki tuz oranı hissedilmiyor pek ama o kadar fazla tuz tüketmek biraz zararlı. Ödem ve haftanız ileri ise tansiyon yüksekliğine sebep olur. Büyük sorun
Filizx1 Drn34 keşke biraz daha kibar olsaydınız 🥲 hayatım boyunca bu kadar zeytin yememişimdir ama ekşi ve tuzlu olduğu için hoşuma gidiyor galiba
minikkminik Afiyet şifa olsun insanın nefsi bazen doymuyor her gün öyle devam edicek diye bi şey yok sonuçta gönlünüz geçecek illa ki yeyin bence oh 😅😍
Filizx1 dml33 çok şükür henüz mide yanması yaşamadım, ya annemde bende çok yemiş bende çocukluğumdan beri çok severim siyah zeytini hamileliğimde de yeşil zeytin sevdalısı oldum ne bileyim benimki de öyle olcak galiba😂😂
Serapcemre Filizx1 canm kaç haftalıksın bilmiyorm ama tansiyonun cıkar tuzlu da ve tansiyon çok riskli Alla korusun gebelik zehirlenmesine kdr gidiyor
nurkubra- Filizx1 çok severim tuzu tansiyonumu perişan etti 3 haftadır ağzıma sürmüyorum hangi doktora gitsem tansiyona dikkat diye uyarıyor yeme derim.
Filizx1 nurkubra- gerçekten elimde değil zaten yemek yiyemiyorum kahvaltılık güzel geliyor bi tek o da zeytin sayesinde, biliyorum ama tansiyon yüzünden başım yanacak.. çok fazla tuz tüketiyorum
nurkubra- Filizx1 tansiyon gebelik zehirlenmesine neden oluyor kendinizi ve bebeğinizi düşünüyorsanız yemeyin.Ben yemeklere dahi koymuyorum artık oysa yediğim tek tuzlu şey yeşil zeytin ve turşuydu annemin uyarmasına rağmen yedim olay kardiyolojiye kadar gitti 😊
Bendiyebiri Filizx1 kız çok tuzluysa dikkat et hamilelikte de çok sıkıntı hele son zamanlarındaysan ödem şişlik yapar benden demesi 🙊😄 birde tansiyon sıkıntın varsa aman dikkat onun dışında canım istiyorsa ye tabi ama abartma 😁
Filizx1 Bendiyebiri 15 haftadayım henüz yeni yeni iştahım açıldı ve şöylede bişey var ki bişeyi çok sevip abartıp bi anda soğuyorum umarım bu da öyle olur valla yoksa biliyorum sonumu🥲 şuan bile 20 tane yedim kahvaltıda ama çok pişman oldum😂