glsmsny Hamisssss evet yaklaştıkça heyecan basıyor Allahım sağlıkla kucağımıza almayı nasıp etsin ☺️🙈
glsmsny Hamisssss iyi çok şükür bazen bel ağrısı oluyor çok ayakta kalınca. Birde Onun dışında ayak tabanlarım uyuşuyor. Sizin nasıl geçiyor
Hamisssss glsmsny bende fıtık olduğu için en başından beri yoğun bir bel ağrısı yaşıyorum zaten 🥺 ama şu bi kaç gündür sabahları uyanınca parmak eklemlerinde ağrı olmaya başladı rahatsız ediyor baya 🥺
glsmsny Hamisssss geçmiş olsun bel ağrısı cok kötü oluyor. Benım de uyuşma oluyor magnezyum kullanıyorum ara ara zeytınyağı ıle yaglıyorum ayaklarımı iyi gelıyor tavsiye ederım. 🌺
Hamisssss glsmsny bende kullanıyorum magnezyum, zeytinyağı ve kantaron yağı kullanıyorum ama bi etkisi olmuyor galiba 🙈
Klcaysgl Hamisssss son 79 allahim bütün annişlerin sağlikla bebişlerini kucağina almayi nasip etsin 😇
glsmsny Hamisssss bana faydası oluyor biraz yağlayıp çorap gıyıyorum birde her gün soda ve muz tuketımının iyi geldıgını duymuştum 🙈