Hamisssss esmir valla havalar o kadar soğuk ki güzelim sıcaklığı bırakıp çıkasıları yok galiba 🙈 haklılarda 😂😂🤗🙈
esmir Hamisssss evet ya kar da geri geliyormuş bakalım nasip ilk doğumum tam da 38 haftalıkken geldi bunda 39 a girmek üzereyim 😂
Hamisssss aysegulgeldi eli kulağında o zaman güzel haberler yakın 🤗 bir avazda inşallah 🤗 ağrı var mı
esmir aysegulgeldi bu süreçte evde misiniz yoksa hastanede mi bende kontrole gidicem bu günlerde sancım yok şuanlık ama nst de sancı çıkarsa hastanede mi bekletirler 🤔
aysegulgeldi esmir beni eve gönderdiler kan veya su gelirse tekrar gel dediler aslında isteğe bağlı sancın nstde çıksa bile orda kalmayabilirsn ben eve gelmeyi tercih ettim
esmir aysegulgeldi teşekkür ederim 36 haftalık kontrolde nst de sancım çıkmıştı biraz ama erken olduğu için eve geçtim dediğiniz gibi sancılar sıklaşınca gitmeyi düşünüyorum 🌸
esmir Hamisssss evet inşallah ilk doğumum kadar rahat olur 🤩 herkese sağlıklı doğum diliyorum Allah kimseyi darda bırakmasın 🌷🌷🌷🥰
esmir Hamisssss ilk doğum biraz treji komikti sancı odasında doğurdum 😂ıkınınca kafası gelmiş garibimin o telaşla ebeye seslendim neyse ki kesisiz sağlıklı bir doğum oldu şuan 5 yaşında kızım 🥰
glsmsny Hamisssss evet yaklaştıkça heyecan basıyor Allahım sağlıkla kucağımıza almayı nasıp etsin ☺️🙈
Hamisssss esmir yaaa 😂🙈 kuzucuk aceleci davranmış demek ki 😂 o zaman herkese bu kadar hızlı bir doğum nasip olsun inşallah 🤗🥰🙈