Sumeyyeerdem çok şükür bin şükür canm.. Allah a ne kadar şükretsem az… Doğum diye geldik ama doktorlar bebeğin gelişimine göre bekleme kararı aldı. ALLAH YARDIM EDİYOR ÇOK ŞÜKÜR….dualariniz için çok teşekkür ederim. Rabb im kimseyi bu yollarda çaresiz koymasın.