Canım üzülüp stres yapma şu anda. Bebeklerini de strese sokarsın. Benim de ikiz ve erken doğum riskim var diye üzüldüğümü belirttim doktoruma. O da bir arkadaşından örnek verdi, onun bir hastası 28.haftada ikiz bebek dünyaya getirdi diye. Ve şimdi 2bucuk yaşında gayet sağlıklılar dedi. Evet kuvezde kalacaklar bir süre, ayrı kalmak, her gün süt götürmek, psikolojisi vs senin için çok zor olacak ama bebişler yaşayacaklar. Allah yardımcın olsun