Ben de dün oldum , bünyeden bünyeye değişiklik gösteriyor , çevrem öyle şeyler söyledi ki işte 10 gün kolumu kaldıramadım çok ağrıdı ateş falan derken dedim heralde yatak döşek yatacam aşı olunca 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ ben de çok çok hafif ağrı oldu geçti gitti hiç bişey olmadı ne ateş ne de ters etki inşallah senin de rahat olur🌸