Kelebekk-0307 Anne2603 https://resimyukle.io/r/rDFFoK8Keu https://resimyukle.io/r/sgLxn51b1B ben kızım için bunları aldım mart sonu nisan başı gibi doğacak 2 tane de hediye geldi. 3 tane de müslin aldım onlar daha çok kullanılır gibi malum havalar ısınıyor artk.
Cnrmom Anne2603 4 tane örgü var 2 si kışlık 2 si baharlık 4 tane müslin var 1 tanede hazır almıştık kışlık ☺️
Gamze__79 Anne2603 ben 1 tane kendim işledim 2 tane daha işlemeyi düşünüyorum farklı renk modelde Müslim var 2 tane alırım daha ama 1 yada 2 tane de kalın alacam
anne_2 Anne2603 ben puffy battaniye örüyorum onun dışında 2 müslin 1 pazen battaniye var. 2 tane de benim bebeklik battaniyemi saklamış vermişti annem 🥰
Gul33 Anne2603 annem ördürdü bi tane. 2 tane ben triko aldım mavi ve ekru, müslin aldım 3-4 tane, hastane çıkışından var 2 tane, 2 tane de penye aldım. Bir sürü battaniye oldu
Merv_cnl Anne2603 mevsime göre tercih edin. Bir adet kalın yün yada nohut olur kesin olsun onun dışında penye battaniyeler kesin olsun ve müslinler de çok kullanılıyor
Burcusenkoc Anne2603 2 müslin bir tane puffy bir tane pamuk kalın bir tane hazır örgü iki tane penye şuan da yeterli diye düşünüyorum gerektikçe alırım
Ebru-009 2adet pazen 1 adet puffy 1 adet kalın battaniye 1 adet nohut battaniye 1 adet örme battaniye 1adet muslin ortu 1adet bebe yorgani var. Okudukça bana kendimdeki az geldi
Zeynosunannesii Ebru-009 ilk aylar kundak tarzı cok lazım oluyo benim ikinci doğum ilkte bende az almışım altını açıyorsun ısıyo kusuyo cok gerekiyo yani bide kış bebegiydi cok zorlandım şimdi bol bol muslin alıyorum ilkten kalanlar kalın biraz
Zehraspl Anne2603 1 tane nohit battaniye var bi kalin battaniye var bi tane normal battaniye var bi muslin battaniye var bi ananem ormustu o var bide bime gelmisti bimden almistim
Mervepera Anne2603 hazır aldik muslin tek çift penye triko kalın nohut vs 1 tane de halam ordu oda bu 🙈
Maya26 Anne2603 ben Bi tane ince Bi tane kalın battaniye 2 tane de muslin örtü aldım bizde örcek kimse yok hepsi hazır
prensannesi1649 Anne2603 ben 2 penye battanye 1 nohutlu battanye 2 örgü battanye 1 de normal battanye aldım yorgan da yaptırdım ama bence biraz çok oldu hastane de bı tane veriyor