Mom727373 Anne2603 İki örgü battaniye aldım biri mevsimlik diğeri soğuk hava için dışarı çıkarırken üstünü ortecegim gerekli durumlarda. Muslin örtüler aldım; pek çok şekilde kullanılabilir diye tahmin ediyorum altına üstüne serebilirim sıcaklarda. Kışın üzerini örtmeye karar verdim. Uyku dulumu giydirecegim; hem yüzüne burnuna gelmez hem üzeri açılmaz. Hani şapkasız olanlardan; biri kolsuz diğeri kollu iki tane aldım
yasemin_- Anne2603 kendi ördüğümde var müslin de aldım birde kendi bebekliğinden kalma annemin yaptığı var 🌸
Sym4 Allah izin verirse ekimin başında dünyaya gelicek miniğim müslin işimi görür mü yoksa o ayda soğuk mu olur
Ba_momss Sym4 Ekim 7 doğumlu kızım ilk 1 ay falan muslin kullanmistik a101 de falan olan değil ama ben yaptırmıştım özel. Havalar şu an soğuk peluş kullanıyorum zaten benle yatiyo akşam ince pelusu kullanıyoruz gündüz kalın pelusu örtuyorum uzerine
Pyrz_07 Sym4 müslin alın ama çok almayın kalın battaniye size daha çok lazım olacaktır ben temmuzda doğurcam çoğunlukla müslin aldım yaz bebeği olacağı için
Ba_momss Anne2603 Ekim’de doğdu kızım ben bırer tane peluş ve nohut almıştım 4 tanede muslin almıştım 2 si ince 2 si biraz kalin bi tane annem ördü ama kullanmadık hiç 🤭 hediye de bı nohut bı triko iki peluş iki puffy geldi. Pufyy leri olduğu gibi kaldırdım bı kere serdim parmaklarini geçirmişti güvenli gelmedi bana şu an için. Pelusun birini oyun halisinin altına birini de bebek arabasinin içine seriyorum. Muslinin birini oyun halısının içine naylon olduğu için seriyorum diğerini de yastiginin üzerine koyuyorum kustugunda falan kirlenin ve o kirleniyo. Nohut ve trikoyu evde kullanıyorum yedekli.
Denzk Anne2603 ben dolaptan aldım kullanılmamış el örgüsü 42 tlye aldım örgücü 300 demişti ve çok güzel
ayseguuuLLL_ Anne2603 1 puffy iğten örüyorum 1 nohut battaniye 1 tane annem aldı yorgan setide yapacak 3 tane müslin örtü var 1 tanede ince penye babattaniye oldu
nmtock41 Anne2603 müslin e bebek de 35e aldım indirimi vardı örme battaniye civilden aldım 2 tane uygundu yine incelerden de 4 tane var başka da almam artık
Yalova77 Anne2603 puffy battaniye ördüm, ananemiz de kalpli motifli bir battaniye ördü, babanemiz de yine çiçek motifli bir battaniye ördü şu anlık 3 tane battaniyemiz var. 2 tane de penye battaniye ve mislin örtümüz de var. Bana göre yeterli😊
Pyrz_07 Deletedmom2265 bende almazdım yorgan ama halası heycandan özdilek marka almış ama büyümeden kullanmam bende
Efemom2 Anne2603 pufft ipten örüyorum suan birtane bol bol müslin alırım bi kaçtanede ince battaniye tmm
Ozge Anne2603 annem bimden içi peluşlu triko battaniye almış ben de lcwden nohut battaniye ve birsürü müslin almıştım. Puffy iple örmeyi anlamadım annem birine ördürelim dedi ama ipler 120 liraya denk geliyordu trendyoldan hazır aldım 150ye şimdi kargoda bekliyorum.
csmaknc Anne2603 benim annem örme battaniye örmüştü bir tane A101 e gelen nohutlu battaniyeden almış kuzenim Müslüm battaniyelerde var 🙂 ben bi tane elle öreceğim daha önce örmüştüm bu fotoğrafta var https://resimyukle.io/r/ZiDsM0XrgS
dml33 Anne2603 1 puffy ormustm 1 tane annem ördü normal o biraz kalin 1 muslin 5 tanede penye battaniye var 2 penye biraz küçük ama boyut olarak
Kizilkayabebek Anne2603 kendi ordugunu süs olarak kullanırsın ağzına tüy kaçar korkusuyla yani.ben öyle kayınvalidenin ördüğunu araba örtüsü yapicam bı tane peluş tüylenme terletme yapmayan oeko tex belgeli bı battaniye aldım tavsiye ederim. 2 penye kundak büyük babanne aldı bı pazen kundak kendim diktim. Biraz da elimde ince battaniye bulunsun diyerekten nohut battaniye siparişi vericem isimli özendim ama 2 ay kaldı hala isim netleşmedi 🤭
Furkanefeninannesi Asyaayaz1 merhaba kaç tane muslin örtü gerekli sizce Mayıs’ta doğ benimde penye battaniye 2 muslin örtü 2 hazır örgü battaniyemiz var ama ilk bebek olunca bilemiyoruz yeterli mi diye