eliftokdemir kesinlikleee 😔 bitmycek sandım hiç.İlk çocgumda çok çektim,yatarak çektm hastane mahfoldum.sabah 9 da başladı gece2,5 ta doğmuştu.Çok şükür bundada geceye doğru 11 de sancılarım siddetlenmye başladı.12 de geldik yatış matış 12,30.1 saat dayanamadım nstye bağlı.destek olarak suni verdiler.En aonunda ilki gibi olmasın diye dayanamadm valla söktüm iğneyi serumu,nst kablolarını yürüdüm hareket ettim,pilates topunda zıpladım.Ve saat 3,5 ☺️ kesisiz dikişsiz geldi.Gerçkten tecrube başka bişey.İşkinde korkuttular beni doğuma kadr ıkınma diye.Bu doktorum olgun ve tecrubeli sancı geldıkce ıkın dedi 1 saate çıkar dedi inan öyle ıkındım ki 10 dk sonra çocuk bacak aramdaydı 😍😍 Kandil günü elimizi öpmeye geldi paşam 😊