Ezgiozkaan 34ncu haftada başladım kuzm bir iki eksik vardı şuan 37+5 haftalgm çok şükür halletm kenarı koydum 🥰 iki küçük sırt cantasina koymustm sığmadı sadce gerekli esylari koymama rağmen , küçük boy valiz vardı ona koydm eşim valizle hastaneyemi gidilir abartı olmazmi diyorda , hepsini topladı duzenli durdu 🤷🏻♀️siz neye koydunuz