Ozgeliz Maşallah , 5 çocuk herhalde büyük çocuk yardım ediyor veya kreş ortamı gibi birlikte büyüyor olmalılar 😁 3. Çocuğa ben cesaretli görünüyormda ama eşim için öyle diyemem😂 korkuyor, biraz kendimize gelelim, arabaya bile sığmayız, bir de hepsi birden okullu olur masrafları karşılanma noktasında kafasında hesap yapıyor😂 ara verdikten sonra bana daha zor geliyor nedense, her şey sil baştan tekrar gibi, bir de rahatlıga alışıyor oluyorsun. En iyisi fazla yaş olmadan birlikte büyüsünler 🤔 maşallah çocuklarınız yaşları çok iyi olmuş 🧿👍 üçüncü bebişiniz sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah 🤲, cinsiyet sürpriz olması oldukça heyecanlı olmalı 🤗