Evet süpriz bi 3. Gebelik yaşayanlardanım iki prensesim vardı şimdi bi de oğlumuz olacakmış ☺️Rabbim isteyen herkese ikisinde tattırsın inşallah tabi ben hala erkek olduğunu kabul etmesemde 25 haftalık olduk ama hala kız kıyafetlerine bakıyorum alışmak zor olucak sanırım tabi bide bu işin tımaranelik olma durumu var ama onu fazla dillendirmiyorum zaman su gibi akıl geçiyor her anın tadını çıkarmak gerek ne kadar başaramasakta 😔