Nurmrv 39 haftalığız bizde, ciddi fiziken şikâyetlerim oldu artık yürüyemiyorum bile.. normalde 2 cm açıklığım vardı doğumum başlamıştı yumuşamada vardı geçen hafta doğum başlatılacaktı gözümü karartmıştım suniye okaydim fakat 1 hafta sonra gittiğimde açıklık yerinde sayıuordu bebek tekrar eskisi gibi yukarı çıkmıştı biz şok tabi. bu hafta artık ağrılarım o kadar şiddetlendi ki eğer açılmamda ilerleme yoksa sezeryan olmaak istediğimi söyleyeceğim doktoruma tabi kabul ederse. Günlerdir ağlıyorum yüzdüm yüzdüm kuyruğuna geldim diye sonra gece tuvalete bile 2 kişiyle gidince yine fikeimmdeğişiyor. Psikolojim bozuldu artık hiç bu kadar zor olacağını düşünmemiştim…