Kayicesinem Kızlar bende 37+2 dün nst de sancım çıktı alttan muayene etti 1 cm açıklık var dedi sizce gidişatım nasıl olur
Talhaaam Nurmrv ilaç verdiler sancılarımı kesmek için doğmasın diye şimdi de doğmuyor valla hakkımızda hayırlısı olsun perşembe doktora diycem al artık doğurt beni kurtulayım kucağıma alayım
Zehrakhr Nurmrv ben denedim ama halada sıcak su İLE kasıklarımı belimi sürekli yıkıyorum ama işe yaramadı
Sevda555 Bendeeé😁 32 haftamiz bitti. Sabrim tükendi son 2 haftadir cok agrilarim var. Bel kalca ayak agrisi bittim resmen. Oglusumu koklamak istiyorum artik❤