AhmetKalan valla canım dogumun sabahına çıkarıyorlar zaten herkes 1 aylık eşya koyuyor çantaya çok gereksiz ben 3 iç çamaşırı koydum korse koydum pijama takımını 1 tane koydum bide hastaneden çıkarken giymek için eşorftman takımı koydum bebek içinde 1 zıbın 1 hastane çıkışı 1 penye battaniye 1 ince yün battaniye bez mendil falan