AhmetKalan ben bir gün kaldım. Bebeğe hastane çıkışı, sana da 1 tk pijama yeter 😂 ben o kadar çok şey almışımki, 1 ay kalsam yeterdi heralde. Boşuna yük.
Bebek için hastane çıkışı, bi tk yedek alt-üst ve zıbın, bebek bezi, battaniye yeterli oluyor.
Kendin içinde, 1 tk pijama, emzirme sütyeni rğer kullanacaksan, depend, terlik.
Gerisi sadece yük inan bana. Hiç bir şey kullanılmıyor.