mom_babyy csmaknc 7. Aydayım bir beden büyük alsam sizce kullanışlı olur mu doğuma kadar ?güvenip alamadım bi türlü 😕
csmaknc mom_babyy Bence olur canım ben şuan 19 haftalık ve benim karnım erken çıktı ilk şıktı sonra yıkadıkça bollaştı ben almadan önce tereddütlüydüm ama kızlar hep fotoğraf attı 9. Ayda olanlar bile giyiyor https://resimyukle.io/r/Z0jXH7PIrt
ZNADA @Siyahkelebek1420 ben bunu almıştım çok beğenerek giyiyorum şu an 26 haftadayız hala da oluyor tüylenme falan hiçbir şey olmadı 👍🏻
minik22 Siyahkelebek1420 pentide var siyah ve grisini aldım grisi indirimdeydi kızlar 50₺ bulabilirseniz baya rahatlar
mom_babyy csmaknc hamile taytı almak istemiyorum 😅 doğumdan sonra da giyerim diye düşünüyorum 😊teşekkür ederim
csmaknc Siyahkelebek1420 Bide pentinşn bir taytı var ama ben alcağım zaman fiyatı çok uçuktu 250 tl di açıkçası bir tayta o kadar para vermek çok fazla zaten ben yaza kadar giyeceğim renk renk alacağım fitilli taytları 🙂
ayse3452 kızlar 12 haftalık hamıleyım ama bu taylaro neden gıyıyorlar bende gıymek ıstıyorum ama nasıl guvenıcem bılemedım yanı zarar verıyormu?
Burcu0707 Siyahkelebek1420 e bebekte bugun baktim cok hos hemde ic gostermicek bir kumas 59.99 indirimde alabilrsin sende