Ormanmeyveli hareketini hissedemezsiniz. Bebegin oldugu yeri hissedersiniz gerginlikten fakat o inip kalkan bagırsak hareketi ve ya gaz dolasmasıdır:) hissediyorum diyende bunları hissediyor. Nasıl ki gözümüzle nefes alamayız 13.haftada da özellikle bir de ilk gebelik mümkün değil :) tıp açıklıyor ama insanlar kabul etmiyor