Ormanmeyveli ilk de tam 18 haftalık kalp atışı gibi pıt pıt hissetmiştim eminde olamamıştım,sonrasın da aynı şekilde hissetmeye devam ettim ama en net 20.haftamda tamam işte bu bebek hareketi demiştim :)) bakalım 2.ci ne zaman hissedebilirim 🤷ama 13.de çok erken gibi sanki bilmiyorum