DemirinAnnesiiii Hamile kalmadan önce 20 kilo verdim. Yarın tam 17 haftalık olacağız ve şuana kadar 4 kilo aldım çok mu aldım normal mi bilemedim :(
elizsmama DemirinAnnesiiii ben 39+5teyim bekliyorum bebikom gelsin. 15 kg ile bitiriyorum inşallah ❤️ ben her şeyi yedim açıkcası çok dikkat etmedim. biraz tadını çıkardım siz de öyle yapın ❤️ ama bana kalırsa ikinci hamileliğimde ilk 6 ay kilo almasam bile iyi bebeğin gerçekten ilk 6 ay çok da ihtiyacı yok. ama tadını çıkarın ❤️😍
Bsrak DemirinAnnesiiii 36+1 deyim bende🌸 53 kilo ile hamile kaldım şuan 73 kiloyum canım ne isterse yedim valla zararlı olanları değil tabi 75 ile bitirmeyi hedefliyorum🙈
Esila75 GizemSanmaz aynı hafta aynı gün aynı kilo masallahimiz var bnm doktorum cok kızıyor ama maalesef 😀
Hatunugur DemirinAnnesiiii 30.haftamda 10 kilo almıştım ☺️ şuan 33+6 daha bakmadım kiloma tahminen 2 3 kilo daha almışımdır