Benim de var 19. haftadan beri. Kanama, hunileşme, açılma oldu ilaçlarla topladık uzattık biraz sonra gün içinde oturup yürümeye eğilmeye başladım tekrar kısaldı. Son 2 gündür de çok kasılmam var hayırlısı bakalım.. Serklaj riskli demişti doktor bana enfeksiyon ve kasılmalarım var diye. Enfeksiyon geçti hala kasılıyorum☹️