@vesilece 5.ci ayıma kadar hiç kilo almadım bulantılarım olduğu için. Sonra 1 ayda 4 kilo aldım bulantım geçince sürekli ağzıma bişeyler atma isteği. Kilo aldığım halimle 63 oldum. Zayıfsın ne şekeri saçmalama dediler. Ama doktorum kontrolde direk anladı, yüklemeydi tahlildi derken hoop gebelik şekeri. Hiç bekleme doktoruna danış derim canım, inşallah yoktur ama 🌸