Gebelik şekerimi var acaba bende arkadaşlar 14 haftalık hamileyim, normal de kahvaltı bile yapmayan, ekmek yemeyen sadece 2 ufak öğünle yaşayan biriydim 🤷🏼♂️ Ama 1 aydır ağzım boş durmuyor, en ufak bi açlıkta tansiyonum düşüyor ve yedikten sonra bi titreme geliyor 😱🙈