Zehratay Kubragb çok zorlandım gerçekten Rabbim mükafatını versin ama popomun üstüne oturup oturduğum yerden kalkamıyorum gerçekten
Kubragb Busramzcgl havalar soğuk bir de genellikle kar buz üşümemek için kalın giyiniyorum bu seferde 5 dk yurusem aşırı bunalıp terliyorum havalar isinirsa biraz daha düzelir umarım
Busramzcgl Kubragb ben hiç evden çıkmıyorum, evde yaşamaya başladım resmen, hayatımın çok büyük kısmını evde salon mutfak yatak odası olarak geçiyor 🥲
Kubragb Busramzcgl valla ben de bazen öyleyim ama yabancı şehirde hiç gelen giden olmayınca en son bunalıp dışarı çıkıyorum evde durdukça sürekli yatıp uyuyasim geliyor bütün gün