İyi bir marka kullanıyosanız güvenebilirsiniz biz bir seneye yakın prezervatif kullandık hiçbir sıkıntı yaşamadım ondan önce doğum hapı kullanıyodum çok yan etkisini yaşadım kesinlikle önermem gittiğim doktorlar çok tehlikeli bırak dedikleri için bıraktım