Slakiprtci bence idrar testi yapma yanlış çıkma ihtimali oluyo çünkü ben geçen gün yaptim ikinci çizgi silik cıktı yengem bunu saglik ocağın daki ebeye bide eczane gösterdi resmen hamile dediler benim için ben inanmadım açıkçası ama rabbimden umut kesilmez sonra kan yapmayana kadar inanmam dedim saglik ocaginda gidip ebenin bana verdiği ilk soru tebrik ederim hamilesin dedi ne olur öyle demeyin sonra hayal kirikligina ugruyoz sonra kan yaptım sabah öğlen sonucu almaya gitmeden bir baktım adet oldum🙄 yane eğer içinde kuşku varsa rahat değilsen en iyi kan vermektir çünkü idrar yanıltıp bizi sevindirip sonra üzebiliyo ve oldukça üzerimizde bir tramva etki bırakıyo rabbim gönlündeki muradı versin inşallah hiç üzülme gerçekten rabbim zamanını ve gününü bilendir o ol demeden olmaz biz ne yaparsak yapalım