Slakiprtci bende adetim 2 gün gecikince test yaptım . 2 tane aldım hemde belki yalancı testtir diye 2 sini de aynı anda yaptım 2 si de 10 sn de çift çizgi oldu inanamadım hatta bi tane daha yaptım 3 tane testim de çok net çift çizgi oldu hemen hastaneye gittim beta 1236 çıktı yani eğer hamileysen şuan testte çıkar 1 haftayı beklemek zorunda değilsin ben bi de aşırı sabırsız birisiydim 8 aydır evliyim her ay kan ve idrar testi yaptırıyordum gecikme olmasa bile 😂😂😂 Rabbim herkese nasip etsin şuan 8 haftalık hamileyim 🤲🏻