Busra98_ ilk bebegimi normal doğurdum bana da sen yapamazsın vs dediler ama o sanci anında içinizden bir kaplan çıkıyor diyebilirim 🤭 en zoru o zaten asıl korkunç gelen doğum anında hiç birşey yok bebek doğduğunda gelen rahatlama hissi hiç birseyde yok ama ikinciyi normal mi yaparım bilmiyorum 🤗