Ben normal doğum yaptım . Oğlum 4 kilo dogdu:)
Sana sırayla tavsiye vericem.
- Eğer ozeldeyse yanında seni heyecanlandırmayacak ,yatiştiracak sakın bir iki insan olsun.
- Hastaneye doluşacak akrabalarıniz yakınsa doğumu hiç haber vermeyin.
- Hastanede plates topu yoksa siz götürün. Plates topunun üzerinde sancılar çok hafifliyor.
4 açılmanız az ise evde banyoda yada su dolu havuruzun içinde oturun acayip rahatlatıyor , yada hastane odanızda banyolu olanı tercih edin bel altı tutulan su çok hafifletiyor
- Sancılardan korkmayın son ana kadar dayanilmicak bir sancı yok
En önemlisi
İnsan daha önce bilmediği için korkuyor doğum anında korkmayın. Son andaki sancılar biraz yoğun oluyor ama hızlıca bitiyor.
Herkes ikin der ama ikinmayida öğren
Kabız olmuş gibi nazik değil gözlerin yerinden firlicaj gibi ikincaksin ki çocuk hemen çıksın .
En güzeli çocuk dogunca ne sancı ne ağrı hiç bir şeyi hatırlamıyorum.
Söylediklerinden sakın korkma insan bilmediğinden daha çok korkar. Normal doğum çok güzel bişey.
Doğum zamanı gelince söyle seni yaglasinlar doğum kesin olmasın.
Hayırlısıyla kucağınıza alın inşallah
Ben ikinciyi de normal istiyordum ama sanırım zorunlu sezeryan olacak plesentam rahmi kapamış.
Normal doğum Allah’ın insanlara bir lutfudur.