Damlaanur asellmom anladım sağlıcakla gelsin inşallah benim de bugün nişanım geldi bebeğim doğum pozisyonunda ama ağrım sancım yok bakalım ne olacak
Damlaanur asellmom inşallah git gide zorlaşıyor çünkü tedirgin olmaya başlıyorum Allah hakkımızda hayırlısını versin inşallah