asellmom hadi gözün aydın 😀 Bak kişiye göre değişiyor,kimisi kırmızı pembe bekliyor.Mesela benim ilkinde pembe gbi geldi sanırım dün geldi benimde ama beyaz baya yoğun kıvamdaydı normal akıntı değil çünkü,ama onunla birlkte iç tarafımda ıslak gibydi.Adet ağrısı gbi ağrılarım var zaten2-3 gündür sancı başlamadı.Sizde varmı gelişme?