Duygukam konuyla alakası pek yok inşallah sağsalim kucağınıza almayı nasip etsin Rabbim. 29+4 haftadayız benimde gebelik şekerim 50 mg yüksek çıktı 162 kadın doğumu tekrar yükleme yapmaya gerek yok deyip dahiliyeye yönlendirdi direk. Daha sonra 1 ay arayla açlık 80,74 tokluklar 117,125 çıktı dahiliyeci normal demişti diyet verdi. dün kadın doğum Dr benim şekerim var mı yok mu diye sordum var beslenmene dikkat edeceksin dedi kafam karıştı benim şeker ölçme cihazı falan vermediler dahiliyeci normal ama ileride olmayacağı anlamına gelmez dedi. Şimdi mesela 1 elma yiyeyim yada akşam sabah yemeklerinden sonra ağzımın tadı değişiyor şekerim mi yükseliyor da böyle oluyor ki? Beni aydınlatır mısınız nasıl anlarım bunu? bebeğime zararı olur mu şekerim yükselir de ben anlamazsam korktum biraz ? Uzun oldu hakkını helal et