Pemberuya hayallliiim yaa çok geçmiş olsun inşallah yeniden kısa zamanda olur🙏 benimde riskli geçiyor kanamalarım var 8+2 yiz iğne falan oluyorum ama Allah’tan hayırlısı diyorum
3babymom hayallliiim ilk ve ikinci çocuğum da erkek canım bu durumda çin takvimi tutmamış oluyor o zaman