hayallliiim Mom545441 canm Şubat ayı erkek Mart kız Bazıları son adet ayına göre diyor bazı sayfalar hamile kaldığın senden özel haber bekliyorum netleşince olurmu
Mom545441 hayallliiim olur tabi şuan 5+4 haftaya kalp sesi için çağırdı doktor hayırlısıyla ama martta oldu çünkü regl 7 gün sürüyor benim ilişki olmadı o yüzden🥰
ezgimm0027 hayallliiim yaaa umarim dogrudur tahmininiz bir oğlum var cok isterim kizim olsun saglikla tabi 🥰 pozisyondan kaynaklı net goremedi doktor ilcede cok sık gidemiyorum 19unda detayli ultrasonu bekliyoruz yazarim muhakkak 😊
ezgimm0027 hayallliiim bugun gidebildim detayliya kendi doktorum erkek dedi detaylı doktoru kiza benzettim dedi bilemedim 🤷♀️
Mom545441 hayallliiim bebek yavaş gelişiyor şuan 7 haftalık olduk kalp sesi henüz duyulmuyor ama attığı ekranda görünüyor bugün muayenem var
Buketkara hayallliiim hayır daha belli olmadı :) iki hafta sonra gel kesinlestirelim dedi bı çıkıntı var ama tam net bişey söylemeyim dedi
ezgimm0027 hayallliiim birde bana sorun umudum sizin dediginizden yana ama ikiside o kadar emin ki adanaya gidecem bayramda birde orda gösterim bebisi 😅