Safiye32 Kelebekk-0307 ebe yaptı benimkini 35+6 haftalikken yaptı benimkide öyleydi ama pelviks basık dedi çok zor olur doğum dedi
Whitewomen Aynur47 Yürüyüş yapıyodum 5.ci katta oturuyorum zaten alışverişimi filan herşeyimi hallederdim ilişki de son güne kadar oldu yerleri eğilerek silerdim ve plates topu üzerindeydim devamli zaten hastaneye gttigimde 4 cm açıklık varmış ama sancim yoktu. Rabbim kolay doğum nasip etsin inşallah
Whitewomen Zekk Doğru nefes ve ıkınma ile çok güzel doğum yapabilirsiniz. Ben bekarkende bi doktor çatı darlığın var demişti. Ama çok şükür bir sorun olmadı. Başka doktorada bir görünün ama çatı darlığım varmış demeyin önce o baksın söylesin bakalim ne dicek
Zekk Whitewomen korkuyorum doktor başı sıkışır dedi riske atmakta istemiyorum ama yarın bakalım eğer bu doktorda uygun görmezse sezeryan olurum
Whitewomen Zekk Rabbim kolay doğum nasip etsin inşallah hakkınızda hayırlısı ne ise o olsun normal sezaryan ikiside sizi bebeğinizi kavuşturacak.
Safiye32 Zekk bnde aynı durumdayım eğer normal dogum yaparsaniz bana yazar mısınız ben de 36 haftalığm bebegin riske girer dedi bana o yüzden sezaryan öneririm dedi
Zekk Whitewomen amin inşallah devletteki doktorumuza gittik tabikide normal düşünücez dedi çatı muayenesi doğum esnasında kontrol edilerek yapılır o an açılma olduğunda eğer kemiklerde esneme oluyormuş zaten
Kelebekk-0307 BusRaa20 sizin daha varmış o zaman erken yapacaklarını sanmıyorum ama hemen geçiyor zaten zaman 🌸
BusRaa20 Kelebekk-0307 evet ya doğuma yaklastikca bi korku sarıyor o korkuyla bana daha çabuk geçiyor zaman
Kelebekk-0307 BusRaa20 korkmayın inşallah güzel geçer olumlu düşünmeye çalışın nasıl düşünürseniz öyle olur lafına inanırım ben o yüzden kendimi kasmamaya çalışıyorum size de tavsiye ederim. Bebeğinizle surekli konuşun, olumlama yapın anlar o sizi 🙂
Whitewomen Zekk Devlette çatı mauynesi olmuyor o zamam anladığım kadarı ile özel hastaneler de biraz paradan yönden ve kolaylık sezaryans yönlendiriyor.
Safiye32 Whitewomen benim gittim özel hastanede normal da sezaryande aynı fiyat para için değil çatı dar olan insanın doğumu zor olur ve bebek için riskli bir durum oluyormuş bence doğumdan önce mutlaka yapilmali
Zekk Safiye32 ama doğum esnasında açılman olcağı için o zaman ebeler kontrol ederek anlar kemik darlığını hem o esnada kemiklerde esneme oluyormuş
Zekk Safiye32 tabikide bizimde artık son anda belli olucak doğum esnasında gerçekten darlık varsa sezeryana alınıcam
Zekk Safiye32 merhabalar canım hayırlısıyla bugün doğumum oldu normal doğurdum özeldeki doktorumuzun doğuramazsın demesine rahmen