Safiye32 benim doktorum her kadinin doğası gereği normal doğuma müsaitdir istersen yinede cati muanesi yapariz demisdi. Yani eminim dar olanlarda doguruyordur ama zorlulugu bi tik daha fazla olabilir onu bilemiyorum. Ben darda olsa normal dogum denerdim acikcasi epidural ile olmak sartiyla tabi 😂 baktik hic olmuyor sezeryana her zaman gecis yapabilirsin zaten