Kaç gündür kafa şişirdim kusura bakmayın artık doktor alınması gerektiğini söyledi 34 haftamız ve bugün saat 12 de sezeryana giriyorum tek korkum bebekten ayrı kalmaktı inşallah onuda yaşamam dua bekliyorum sizde şimdiden Allah razı olsun hepinizden♥️