denizers benimde 5 buçuk haftalıkken kese etrafında kanamam olmuştu ama hemen yatmistim hastaneye serum iğne ilaç şükür kesmişti progesteron hala kullanıyorum bolca dinlen o batma bendede çok olmuştu ağrıda hep düşük riski demişti doktor sadece lavaboya ve yemek için kalk rabbim insallah sağlıkla yavrularimizi kucagimiza almayi nasio eder