Dilara9406 post açmıştım. Eşimin bana uzak davranmasından şüphelenmiştim insan eşini tanıyorsa öpüşünden anlar bi değişiklik olduğunu. Bende şüphelendim telefonuna baktım uygulama geçmişinden tinder ve telegramı yüklediğini gördüm sonra silmiş ben tekrar indirdim ve bi hafta önce birilerine yazdığını bi kaç gün önce de tinderda eşleştigini falan gördüm yazmış etmiş. Yüz yüze görüşme yok. Yıldönümümüzde öğrendim bi de başımdan aşagı kaynar sular döküldü. Benim be eksiğim vardı ben sana naptım hamileyim agrımdan dolayı ilişkiye girmedik diye böyle mi yapman gerekiyordu dedim
Ben seni aldatmadım seni aldatamam ben sana ismim gibi cok sadığım öyle boş bişeydi anlık yazdım dedi ama ben kendime yediremeidm ve kabul edemedim resmen iki gün boyunca hic susmadan ağladım hatasını örtmek için de benim geçmişimi araştırıp kendince bisey bulmaya çalışıp yüzüme vurdu sen böyleymişsin de şöyleymişsin diye. Ben daha cok krize gşrdim ablasına yazdım kendi anneme yazdım ortak arşadasımıx ayrıca onun personeli olan biriydi onla konuştum neymiş ben onu ifşalamışım bilmem ne. Neyse baya ortalık alev aldı eve geldi 6 saat önce kovdum bana davranışlarından dolayı resmen sidik yarıştırıyor gibi ne o sustu ne benim ağlamam kesildi bahsettiğim personelini arayıp eve çağırmış benim yanımda olsun diye o gelince rahatladım konuştuk baya sonra eşimi de çağırdı konuştuk sözler verdi beni ne kadar çok sevdiğini benden başka kimsesi olmadığını söyledi ama insan kırıldı mı çok kötü oluyor . 21 haftalık olduk bebeğimi bi gündür hissetmiyorum. Boşlukta gibiyim.
( nolur kusuruma bakma uzun oldu)