Melek141120 Ben de hamileyim. Kimse korksun uyuyamasın diye yazmadım. Ayrıntı da vermedim zaten sadece sebep sundum. Bu platformda herkes birbirine destek oluyor, belki biri de bana iyi gelecek bir şey söyler diye düşündüm. Ama teşekkür ederim karabasandan daha çok gerdiniz beni. Haklı olmak da göreceli bir kavramdır.