BusrAras- Hamisannee benim ilk cocugum 35-5 de dogdu bi sorun olmadı 38 yeterli gelişimini tamamlamıs oluyorlar o yüzden içim rahat cok şükür
Neva09 Erkekannesii benimde 1 Mayıs arefe günü doktorumun tahmini ama araya tatil falan girecek diye herşey yolunda olursa Ramazan ın son haftası sezaryen tarihi belirleyeceğiz.
AysunUgur Erkekannesii bende inşallah bayram şekerimi bekliyorum 🧿 1 Mayıs tahmini doğum tarihi ama 3 günde hadistanede kalınıyor, bayramı hastanede geçirebiliriz gibi, eğer erken gelmezse 🤷🏻♀️