Erkekannesii Sezeryan olursa mayısın ilk haftası dedi doktorum doktordan cıktınca akljma geldi bayram olduğu varmı sizde böyle bi durum ne zaman tarihlerr
kuzeymomsss Erkekannesii benim de ya nisan sonu ya mayıs başı. Doktorumun deyimiyle ya bayramdan önce bayram hediyesi, yada bayram şekeri gelecek 😂💙
Hamisannee Erkekannesii bizimde 5 Mayıs sezeryanla olacağı için 23 Nisan bebeği yaparız dedi doktorum
yesilkedi kuzeymomsss banada nisan sonu yada mayıs başı dedi muhtemelen nisan sonu olucak bebeğin durumuna göre değişir dedi 🙂
KonuMankeni 27 si ile 1 i arası görünüyormuş. Kadir gecesiyle bayram arefesi 🥰 bayrama kızçemle beraber gireceğiz İnşaallah
aysnrsvs Erkekannesii 31+3 haftaligim sezeryan bu zamanlarda günü belli olanlar var bakalım bana ne dicek doktor
BusrAras- Hamisannee benim ilk cocugum 35-5 de dogdu bi sorun olmadı 38 yeterli gelişimini tamamlamıs oluyorlar o yüzden içim rahat cok şükür