cnn34 hamilelikte geçirenler herhangi bi takviye aldınız mı nasıl geçirdiniz.. istanbula çok yoğun kar yağdı ben hastaneye gidemedim o sırada koronaymışm 4 gün oldu belirtilerim azaldı ama şimdi öğrendm pozitif olduğumu. bebeğimin hareketleri iyi doktora gidip muayne olmam gerekli mi
alonee cnn34 doktorunuzla telefondan görüşün gerekli şeyleri söyler. Kan sulandırıcı iğne verir büyük ihtimalle siz yinede arayın muhakkak
Neva09 cnn34 çok geçmiş olsun bnde 28. Haftamda yakalandı m ağır geçti vitamin takviyeleri ve kan sulandırıcı başladı doktorum ihmal etmeyin ulaşın mutlaka.
Mucize7 cnn34 15. Haftadayım bende şimdi öğrendim takviye edici gıda you plas vitamin vs yazdı bende 2 gün cok kötüydüm 3. Gün gittim bugün biraz daha iyiyim cok korkuyorum bisey olacak diye
cnn34 Mucize7 Allahın izniyle bişey olmaz inşallah biraz daha büyük olsa bebek hareket ettikçe için rahat ederdi ben öyeyim yani çok şükür hareketlerinde azalma vs yok bol meyve ve su dedi doktor bana extra bişy yazmadı parol dışında
kereminannesiii1 Ben 23 haftada oldum test vermedim kesin covit oldum ama ilk gün kemiklerim ağırdı ateş öksürük halsizlik başka bişey olmadı sonra ki günler halsizlik ve öksürükle devam etti 3 gün içinde öksürük dışında bişey kalmadı ve ilk gün bir tane parol aldım başka da ilaç kullanmadım bol bol meyve ballı süt su ıhlamur tükettim gripten bi farkı yoktu 🙏🏻
Kaysi cnn34 boğaz ağrısı ve baş ağrısı var doktor bol bol vitamin tüket dedi yoğurt meyve aksatma onun dışında sadece parol kullan dedi
cnn34 alonee test vermeden önce muayne oldum canım eğer pozitif ise ne yapmam gerekiyo dedim bol meyve ve su dedi doktor başka bişey yapamayız dedi yeni öğrensemde 5 gündür hastayım belirtilerim azaldı baya yine de aramalı mıyım
alonee cnn34 ben başım ağrıyor der demez doktorum, hemen test ol bana bildir dedi ve kan sulandırıcı iğne verdi pıhtılaşmayı engellesin diye. Önlem alınması lazım yani, nasıl meyve ye dedi ya garip. Can taşıyorsun sen. Allahtan bende çıkmadı
Serapcemre cnn34 genelde kovitten sonra çağırıyorlar muayneye bir de kan sulandırıcıya başlar ben covit oldugum günden beri kullanıyorm bebeğimde gelişim geriliği başladı çünkü
cnn34 Serapcemre nereden çağırıyolar hastane mi aradı bu kan sulandırıcıyı yaptırmak için nasıl gideceğim hastanee gitmem yasak değilmi
Serapcemre cnn34 canm ben özele gidiyordum doktorumla görüştüm ama devlet hastanesine acile gittm ben kadın doguma zaten korona oldugunu bılgısayardan görüyorlar siz söylersiniz kimliği vermemek ıcın temas yasak ya gidin orda kovit oldugunuzu söyleyin anlatın durumu pıhtılaşma atmış mı kan alırlar kan sulandırıcıya başlatıyorlarmış o yüzden geldm deyin bebeğime bakmak ıstıyorm deyin ben öyle dedm kadın dogum bölümünde pandemi tarafı yapmıslardı ayrı kapıdan alıyorlR özel arabanız varsa 112den karantinanın nmrasını alıp izin isteyin öyle gideblrsnz ama ambulans almaz yani özel araçsız izin vermiyorlar ben 15kuty içtim 20kutu daha yazdı gelişim geriliği yaptıgı ıcın bebekte doktor bıraktırmıyor
kereminannesiii1 cnn34 öyle bişey gözükmüyor hareketleri de iyi çok şükür rabbim sana da şifa versin inşallah yavrunuda korusun🙏🏻
cnn34 Serapcemre anladım canım çok teşekkür ederim sabah hastanedeydim keşke uğrasaymışım 😞 dediklerini yapacağım
Serapcemre cnn34 aksatmayın lütfen kan sulandırıcı cok önemli:( ben covitten sonra cok sorun yaşadım bir haftalık gerilik iki hafta oldu dün gittim çok şükür ilerlememiş plesanta kalınlaşması vardı o düzeldi şükür cok canım skldı tansiyonm cıkmaya başladı covitten sonra dün gittiğimde doktor bebeğin büyümesini bekliyorm doopler yaptırcam dedi☹️ Yani covit bizi etkiledi aspirine başladı ekstra şimdi tansiyon ölçümü yapılıyor yükseklik devamederse sabah akşam ilac icicem:( sağlıkla doğsunda katlanrm ben
cnn34 Serapcemre canım ya çok çok geçmiş olsun dikkat edeceğim bugün gidicem kadın doğum acile mutlaka 🙏🏻 çok sağol Allahım bebeğine de sana da şifa versin inşallah her şey çok güzel olur 🤲🌹
Gzm23 Serapcemre canım o kadar mı sorun oldu yaa rabbim sağlıklı I kucağına almayı nasip etsin ya beni artık tanıdın şu kan sulandırıcı kullanamayan kişiyim doktor geç diyor ama kovid olunca haftam isterse ileri olsun isterse geri o zaman veriyorlar bana nlye geç dedi ki?