Bende jimere gidiyorum ilk günden beri. doktorumdan da hastaneden de çok memnunum. Biz fiyat aldık zaten az bi zaman kaldı 9.500 nakitte içinde bir sürü şey var ilk taramalar, ikramlar falan. Hayat ve doruğun ücreti nerdeyse yarısıymış önceden bilseydik bizde ilk oralara giderdik kontrollere ama artık son zamanım bu saatten sonra doktor değiştirmem 😃 çok memnunum doktorumdan. Bu arada jimerde normal yada sezaryen fiyat olarak farketmiyor.