ElfErk merhaba ben bugün kendi doktorumla ve jimerle konuştum. Jimer kendi başına sezaryen de 4-5 bin arası istiyormuş spinal veya epidural sezaryen olarak değişiyormuş, dediğiniz paketler buna dahilmiş benim kendi doktorumun parası 8binmiş ancak indirim yapabileceğini söyledi haftaya yardımcı olacakmış. Normal doğum sanırım daha azdır onu sormak aklıma gelmedi. Umarım benimde 10bin gibi birşey olur birde nakit mi kredi kartı olayını sormadım ancak bugün rapor cıkarttırdım kart ile geçti..