D-92 Zehragniken bana öyleydi 6 haftalıkken öğrenmiştim dün gibi … ama geçiyor çok enteresan 🥺 rahat bi doğum yaşayın inşallah 🤲🏻💕 teşekkür ederiz
gmzzn D-92 ben de hemoroid doğumdan sonra oluştu, makat çatlağı da oluşmuş hemoroidden daha acı verici bi şey. Daha doğrusu doğumdan önce de varmış ama hiç acı vermiyordu, hiç farketmemiştim. Doğum esnasında kendini belli etti anlaşılan.
Fk2 D-92 okudum dogum yaptım ama olsun. Hoşuma gidiyor sağlıkla büyüsün. Yüzdeki şeker için terli saçı sür diyorlar batıl inanç ama geçiyor 🙈
ElmasAksoy1 D-92 ay çok güzel çok duygulandım Allah analı babalı büyütsün vakti geldiğinde tek avazda doğurup sağlıcakla alalım kucağımıza. Okudukça bir an önce o zamanın gelmesini istedim 🥰🧿
Betulsen34 gmzzn eczane bir ilac yapmisti o gecirdi. Ama simdi 2. Dogumdada olacak diye cok korkuyorum hemen tekrar yaptirdim ilactan
gmzzn Betulsen34 yaa çok sevindim geçtiğine. Nasıl bi ilaç bu? Çatlağa bağlı Meme oluşumu da var mıydı sizde?
Asil_hatun Perilisa 2 kere normal doğurmuş biri olarak sorularına cvp vereyim sezeryani bilmiylrum ama normal doğum dünyanın en güzel şeyi anneliği sana derinden her sancida hissettiriyor ölümden kötü söyle böyle diyenlere kulak asma evet sancıları ağır ama bebek doğduğu an diniyor herseyi unutuyorsun Allah hiç bir insana dayanamayacagi acı verirmi her an doğum sancısımi degilmi diye beklemek kadar güzel bir duygu yok rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın 🥰🥰🥰
D-92 Zeyneb12 Açıkcası birşey öneremiyorum çünkü ek bişe yapmadım sadece hep hareket halindeydim her vücut ayrıdır Allah yardımcın olsun açılmanda doğumunda kolay olsun inşallah