D-92 gece 1 sularında yatağa girdim ve bi kasık ağrısı geldi regl gibi önce olanlara nazaran Biraz değişikti doktorum hep anlayacaksın derdi anlaşılıyormuş gerçekten 😀 hemen kasılma sayarı açtım ve 1.19 1 dakika kasılmam oldu ayağa kalktım bi panik geldi ikinci kasılmayı bekledim, geldi ve suyla geldi hafif alt ıslatmış gibi idrar olmadığını anladım zaten 40 sn kadar sürdü sonra ⅚ dk bir geldi sonra su akmaya devam etti değiştirdim üstümü hop bidaha ıslandım boşalır gibi değil ama sızıntı gibi pempelikle akıyordu gitgide pembeler belirginleşti pijamalarımda leke olarak belli oluyordu eşimle evet geliyor dedik ve hemen duş aldım su iyi geldi ve çıkınca saçımı kurutana kadar eşimle su akıyor terliyorum hop kasılma geliyor nefes egzersizleri yapıp hemen eşimin elini sıkıyorum sakin ol diyip diyip o 40 sn atlatıyordum kendimce 😥
Saat 3.30 4 gibi doktoruma yazdım ve fotoğrafçıma yazdım görmedi tabii ikiside , biz yakınlara sadece ailemize haber verip hastaneye gittik daha doğrusu hastaneye gittik ebe kontrol etti açıklığı ve ailelere fotoğrafçıya haber verdik arayarak 4 tü saat ve sabaha kadar doğurursun dedi ebe ve hemşireler tabii sancılar almış başını gidiyor evdekinden daha daha şiddetli vurmaya başlıyordu ben defalarca vazgeçişlere geldim yapamıcam diye hocayı bekliyoru diyip beni ikna ediyorlardı 1 saat dayan yine açıklığa bakıcaz dediler 5 10 gibi ebe bidaha çatala oturttu ve açılman çok güzel 5 dk doktorun gelecek sabret dedi nst bağladılar sancılara baktılar hocaya attılar geliyorum demiiş geldi 🙏🏻
1 saatte annem ve eşimin elini ayağını her sancıda sıkıyorum tabii off yoğun bir regl gibi baya yoğun olanından 😅 🥺 epidural istiyorum dedim ama aldığım cevap 5 cm üstüne yapmıyoruz oldu 9 santimdesin olmaz artık dediler 😔 yıkıldım 🤦🏻♀️
Ama sona yaklaşıyorum diye teselli ediyordum kendimi 😢
Doktor geldi tam açıklığa 1 cm kala odaya aldılar beni ve ıkınmaya başlattılar hoca o sırada girip çıkıyor devam diyip ebelerle devam edin diyordu net bi adamdı zaten ve iyi ki doktorum oymuş diyorum 🤲🏻
Bebek iyiydi ama saat 6 da alındığım odada 8 e kadar kafasını çıkartmadan takıldı kaldı ebe kızlar nöbetini değişti ki çok tatlılardı ben gitmeden doğurursun diyip duruyordu bir tanesi ama gitti gidince üzüldüm gelen kızı sever miyim diye ama Allah razı olsun o da çok iyiydi masajlar yaptı ayakta ıkındırdı ben pes ediyorum bu arada defalarca dayanacak gücüm kalmamıştı yapamıcam diyip duruyordum hoca geldi artık almalıyız dedi ebe karnıma bastırmaya başladı son evrelerdeydim artık takılmıştı kemiğe ve asla gelmiyordu kalp atış hızı düşmeye başladı hocam hemen müdahale etti ve bi iğne yaptılar kesi için galiba sonra serum takıldı hala uğraşıyorduk ama gelmiyordu bitmiştim artık bu aşamada vazgeçen var mı diyip duruyodum evet var ama bak bitti çok çektin diyip durduruyorlardı 😔
Ikına ıkına ebenin bastırması hocanın kiwi takmasıyla bebeği aldılar şükürler olsun 🤲🏻👼🏻
Doğdu ama ağlamıyordu ben tabii neden demeye başladım yoruldu o da dedi hoca ve saniyeler sonra ağladı Allah’ıma bin şükür 😢
Bu seferde çok ağladı neden ağlıyor diyorum 🥺😀 ama sende hiç tatmin olmuyorsun diyip gülüyorlardı
Sonra plesantayı doğurmam için ıkın dediler ıkındım biraz tabii hemoroidüm pert bu arada elimi bi attım dokunma dediler ama mahvoldum çok fırlamıştı dikişler attılar bolca yırtılmalara hemoride bişe yapamayız dediler
Suratımda lekeler olmuştu ıkınmaktan kılcal damar çatlaması gibi alnım yanak kenarlarım hep lekelenmiş geçer dediler henüz geçmedi ama geçecek inşallah inşallah 🥺😢
Zor bi doğumdu 8.17 de dünyaya geldi oğlum 🤲🏻👼🏻
Ama gerçekten zordu kızlar güzeldin gebe okullarından eğitimlilerden iyiysin dediler ama bazen öyle bir ağrı geliyor ki bitiyorsunuz 🥺
Hepsinden Allah razı olsun inşallah Allah sağlıkla kucağınıza bebeklerinizi almayı nasip eder çıkınca hiç sızı kalmıyor dikişleri bile duyuyorsunuz ama kafanız yana dönük bebeği izliyorsunuz şokta oluyorsunuz 😥
Rabbim öyle büyük ki acılar arası bile molalar var bir anda yüklenmiyor 🤲🏻 Dayanılır evet hep dua ettim kendi sancım için evet zordu ama oldu isteyen herkese nasip etsin rabbim 😇🐣