Bozkurt48fh -ir3m evet beklenen oldu çatı muayenemi yaptı doktorum hiç korkulacak birşey yokmuş zaten doktor kendini kasmaman için sürekli soru sordu durdu tabi benim doktorum öyle yaptı kasmayın kendinizi beş dk bile sürmüyor