-ir3m 33+5 de çatı muayenesi yaptı doktorum öncesinde randevumda ben normal doğum düşünüyorum demiştim o zaman bir sonrakinde çatı muayenesi yapalım uygun mu değil mi ona göre karar veririz demişti çok stres olarak gittim iki parmağıyla baktı hamileliğimin başından beri ilişkiyi dahi bırakmış biri olarak hiç canım acımadı ki benim normalde de ilişki sırasında çok acırdı yani dar olduğunu düşünürdüm korkutulduğu gibi değil kesinlikle çok basit çok kolay 1 dk anca sürmüştür