Aysimam7636 benim riskli çıkmıştı. Kombine risk oranım 169’da 1’di. Amniyosentez yaptırdım. Sonucum temiz geldi.
İkili test tanı değil olasılık testidir, yani çoğu zaman kromozomal bozukluğu olmayan bebişler dünyaya gelir😊 Ama benim gibi doğumda süprizle karşılaşmak istemiyorsanız ya da gebeliğinizin kalan aylarını huzursuz geçirmek istemiyorsanız ileri tetkikler yaptırabilirsiniz. Umarım bebeğinizi sağlıkla kucağınıza alırsınız 🙏🏻🌸